Vagtordning

Følgende vagtordning er gældende for alle abonnementer hos Dateco ApS

Vagtordning

Vi gør nu vores service endnu bedre og har derfor nu oprettet en vagttelefonordning der svarer 24/7.

Vi sætter en ære i at vore servere er tilgængelige døgnet rundt, og derfor har du nu mulighed for at kontakte os uden for normal åbningstid, hvis dette ikke er tilfældet.

Vi har i forvejen et meget avanceret overvågningssystem der “fanger” de fleste fejl og nedbrud.

Den gratis ordning dækker, hvis du ikke kan få adgang til din hosted server og fejlen skyldes udstyr i vores ”ende”. Dvs. den dækker ikke glemte koder, manglende internetadgang, enkelte programmer der ikke virker osv.

Vagttelefonordningen kan naturligvis også bruges hvis du sidder med et akut problem, der ikke er dækket af den gratis ordning. Dette faktureres med kr. 1450,- pr. påbegyndt time, på hverdage fra 7-18 (udenfor åbningstid). Udenfor tidsrummet faktureres med kr. 2450,- pr. påbegyndt time.

Inden den gratis ordning benyttes skal følgende udføres / tjekkes:
– Kontrollér at du kan komme på internettet. Klik rundt på nogle forskellige hjemmesider – ikke kun din startside(r).
– Vent ca. 10 min og se om fejlen er løst.
– Kontrollér vores driftsstatus på www.dateco.dk/driftstatus for at se om vi allerede er opmærksomme på fejlen.

Skyldes problemet ikke fejl hos os er det ikke dækket af den gratis ordning. Evt. tidligere udleverede mobiltelefonnumre kan ikke længere benyttes. Er der spørgsmål vedr. ordningen en du velkommen til at kontakte os i den normale åbningstid på 76 700 600.